مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 15:552023-07-15پزشكي

درمان رایگان 20 کودک دارای ناهنجاری مادرزادی در کاشان


رییس اداره سازمان های مردم نهاد و خیران سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان از درمان رایگان 20 کودک دارای ناهنجاری مادرزادی با حمایت مؤسسه خیریه محکم خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره سازمان های مردم نهاد و خیران سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان از درمان رایگان 20 کودک دارای ناهنجاری مادرزادی با حمایت مؤسسه خیریه محکم خبر داد.

علیرضا مفرح در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مؤسسه خیریه حمایت از کودکان با ناهنجاری های مادرزادی(محکم) سال گذشته در کاشان فعالیت خود را آغاز کرد و از بیماران نیازمندی حمایت می کند که دچار ناهنجاری های مادرزادی هستند.

وی افزود: بخشی از این کودکان در بیمارستان شهید بهشتی کاشان درمان خود را آغاز کرده و تحت عمل جراحی قرار گرفتند و تعدادی از آن ها نیز با توجه به نوع بیماری برای درمان به بیمارستان های اصفهان و تهران اعزام شدند.

رییس اداره سازمان های مردم نهاد و خیران سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تصریح کرد: حمایت های درمانی و آموزشی از 16 کودک مبتلا به دیابت نوع یک در منزل نیز از دیگر خدمات این مؤسسه است ضمن اینکه 355 کودک دیگر مبتلا به دیابت نوع یک نیز شناسایی و در حال تشکیل پرونده و بررسی برای عضویت در مؤسسه محکم کاشان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان رایگان 20 کودک دارای ناهنجاری مادرزادی در کاشان

درمان رایگان 20 کودک دارای ناهنجاری مادرزادی در کاشان